2014. május 17., szombat

Prológus


  -235-ös.
Én jövök. Ne stresszelj Alex, erre készültél egész életedben. Nem lesz semmi baj. Követem a stáb egyik tagját a színpadhoz. Mielőtt felmegyek, mély levegőt veszek. Kilépek a reflektorok közé, a zsűri háttal van. Nem látják, hogy ideges vagyok. Senkinek nem szabad. Felveszem a Bátor vagyok maszkomat és várom, hogy a zene elinduljon. A szívem hevesen ver, a fülemben dübörög. Eltűrök egy kósza vörös tincset.
 Elindul a Girl on Fire zenéje és elkezdem énekelni. Átadom magamat a zenének, hagyom had vigyen. Egyre magasabbra és magasabbra. A szívverésem lelassul. Ez az én világom. A zene, az éneklés.
Alig kezdek el énekelni, Adam Levine és Christina Aguilera megnyomják a gombot. Aztán Blake Shelton és Cee Lo is igent nyomnak. Vigyorgok éneklés közben. Minden hangomat bele adom a refrénbe és olyan erővel éneklem ki, ahogy még sosem sikerült. Az adrenalin teljesen elöntött. Amikor befejezem  hatalmas taps vihar kerekedik.
-Mi a neved?
-Alexis Moore.
-Nos, Alexis.-Adam értékel először.-Egyesek azért jönnek ide, hogy énekeljenek. Te viszont úgy látom nyerni jöttél. Magabiztos voltál, szenvedélyes és csak ennyi kell, hogy egy hatalmas sztár legyen belőled. És én ebben akarok neked segíteni.
-Köszönöm.- hatalmas vigyor terül el az arcomon. Christinához fordulok, aki először tapsol, majd bele kezd.
-Először is gyönyörű vagy, és fantasztikusan áll neked a színpad. De Adammel ellentétben én igazi sztárt faragok belőled, aki tele van energiával...egy igazi nőt.
-Az hogy valaki tele van energiával nem mutatja meg, hogy tudja-e magáról, hogy kicsoda ő valójában. - Cee Lo kemény hangja vág közben Christina beszédének. - Te tudod, hogy ki vagy... A hangod egyszerűen fenomenális. Egy egyedi karaktert építenénk ki együtt.
-Köszönöm.
A zsűrivel együtt mosolygok és nem bírom abba hagyni. Teljesen elöntött az adrenalin és az, hogy mind ennyire küzdenek azért, hogy az ő csapatukba kerüljek, megadta a löketet.
-Ha őt választod, soha az életben nem tanulod meg használni a tehetséged.-Blake Shelton állával Cee Lo felé biccent és mindenki nevet.- Ez a mezőny nem rólam szól, nem is róluk szól...-ujjával a mellette ülő másik három zsűrire mutat egyenként, majd az ujja rajtam állapodik meg.-...ez az egész rólad szól. Arról, amit te akarsz csinálni. Én segítek neked hogyan valósítsd meg és te leszel a nyertese a műsornak.
Mindenki tapsol. Ideje dönteni. Balke tudna segíteni abban hogy valósítsam meg. Christina a kiállásban, abban, hogyan legyek igazi nő. Adam pedig abban, hogyan nyerjek és elég ennyit tudni.
-Uram isten, mindannyiótokat imádom! De én ... az Adam csapatot választom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése